Wednesday, June 10, 2009

....KEHIDUPAN BERMULA....

.....salam....ingat tak bila kehidupan kita bermula....
kita tahu tapi sebenarnya kita tak ingat sangat... tahu pun sebab orang bagi tau....tercatat dalam kad pengenalan.....so ...dalam blog aku ni...aku nak cuba rakamkan ingatan-ingatan yang masih tersimpan dalam otak aku ni semasa alam kanak-kanak aku....sehingga sekarang....Ooooo....pesananan sahabat merangkap majikan merangkap guru aku...dia tafsirkan ayat..."apa-apa yang dimansukhkan dari ayat-ayat al-quran atau dilupakan , maka kami akan datangkan yang lebih baik darinya atau yang sama sepertinya"....pengajaran dari ayat tersebut ialah segala peristiwa atau kenangan yang kita dah lupa.....ada kebaikannya....tak perlu mnyesal apa yang telah hilang dari ingatan kita....
.....selamat kembali ke alam kealpaan....

2 comments: